#63 SEO w kancelarii prawnej (Piotr Szpakiewicz) - Poza prawem - podcast (audiobook mp3)

Słuchaj w abonamencie

Go Max zyskujesz:
 

  • Słuchasz i czytasz bez limitu
  • Wybierasz spośród ponad 140 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • Korzystasz jednocześnie na 2 urządzeniach np. smartfon i tablet lub czytnik ebooków
  • Możesz zrezygnować w dowolnym momencie

W Go Standard zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 3 dowolne pozycje z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 140 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Single zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolną pozycję z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 140 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Aktywujesz swoją kartę na wybraną liczbę tytułów Empik Go. Szczegółowe informacje na temat liczby tytułów znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zakupu karty lub na materiałach dostępnych po zakupie w salonie Empik. Informacja o liczbie tytułów będzie również dostępna po aktywacji w Twojej bibliotece w aplikacji Empik Go.
Czytaj i słuchaj przez 30 dni jeden z wybranej bazy tytułów Empik Go

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

W Go Plus zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 10 dowolnych pozycji z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Mikro zyskujesz: 

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolnego ebooka lub audiobooka w miesiącu 
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji 
  • podcasty i ASMR słuchasz bez limitu 

W Go Mini zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 2 dowolne pozycje z katalogu ebooków lub audiobooków w ciągu 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Z tytułów dostępnych w abonamencie możesz korzystać tylko w aplikacji Empik Go
Produkt nie jest obecnie dostępny w żadnym abonamencie

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

W dzisiejszym odcinku naszym gościem jest Piotr Szpakiewicz –  Head od SEO w Ringier Axel Springer. Będziemy mieli możliwość porozmawiania o SEO (Search Engine Optimization) – pozycjonowaniu, w kontekście kancelarii prawnych. Jak rozgryźć mistycznego Google i co warto zrobić, aby znaleźć się w wyszukiwarce Google nad swoją konkurencją?


- Co jest największym wyzwaniem w pozycjonowaniu kancelarii prawnej? - Jakie są założenia SEO i jak walczyć z konkurencją Google? - Na czym polega sekret Google w kontekście wyszukiwania informacji? - Czym jest „CTR” i w jaki sposób należy analizować ten współczynnik? - Jak działają algorytmy Google i jaki jest ich wpływ na pozycjonowanie? - Na czym polega optymalizacja SEO on-site i off-site? - Czy Google aktualnie bierze pod uwagę tylko treści tekstowe, a pomija wideo i podcasty?  - Czym są dane strukturalne i w jaki sposób możemy optymalizować podcasty pod SEO? - Jakie działania powinna podjąć kancelaria prawna, aby wzmocnić pozycjonowanie swojej strony? - Jaką rolę odgrywają słowa kluczowe w kontekście pozycjonowania i jak je odpowiednio dobierać? - Czym jest element „Title” i dlaczego jest najistotniejszy w rozumieniu SEO? - Dlaczego nie warto realizować techniki „Keyword stuffing’u”? - Jakie są czynniki rankingowe Google i jak wpływają na pozycjonowanie stron?  - Na czym polega „User Experience” i dlaczego warto zachować naturalność w pozycjonowaniu? - Co to analiza sentymentu oraz jak możemy ją wykorzystać w SEO? - Jak przetwarzanie języka naturalnego wpływa na SEO?  - Jak skutecznie stosować nagłówki H1-H6 – jaka jest poprawna hierarchia nagłówków? - W jaki sposób należy zaplanować budżet na pozycjonowanie? - Co to jest „E-A-T” i dlaczego jest tak ważne w kontekście pozycjonowania?  - W jaki sposób należy optymalizować witryny pod kątem wyszukiwarek? - Czym są kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) i dlaczego są tak ważne? - Jak istotna pod kątem SEO jest sekcja contentowa? - Czy tworząc bloga należy postawić go na własnej domenie, a może lepiej użyć domeny zewnętrznej? - W jaki sposób efektywnie wypromować swój brand korzystając z SEO? - Jak często zmieniają się algorytmy Google i czym jest to spowodowane? - Jakich strategii  i technik nie należy stosować korzystając z SEO? - Jaki rolę w pozycjonowaniu odgrywają media społecznościowe? - Czy posiadanie zoptymalizowanej strony mobilnej jest koniecznością w kontekście SEO? - Jakie są prognozy trendów rozwoju Google w kontekście pozycjonowania podcastów? - Jak wyszukiwarka Google będzie się rozwijała w najbliższym czasie? - Dlaczego warto mieć wizytówkę w „Google Moja Firma”?


Narzędzia wspierające analizy SEO (widoczność i słowa kluczowe): http://senuto.com/pl https://ahrefs.com/ https://neilpatel.com/ubersuggest/ https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/tools/keyword-planner/  Analiza linków przychodzących (Backlinki): https://pl.majestic.com/ https://ahrefs.com/  Analiza ruchu, analityka, komunikaty techniczne, etc. https://search.google.com/search-console/about  Crawlery: https://www.screamingfrog.co.uk/ https://www.oncrawl.com/ https://www.deepcrawl.com/  Dane strukturalne (Guide, Podcasty, Artykuł): https://developers.google.com/search/docs/guides/intro-structured-data?hl=pl https://developers.google.com/search/docs/guides/podcast-overview https://developers.google.com/search/docs/data-types/article  Próbka możliwości (komercyjnego) rozwiązania Google Cloud w zakresie NLP (Natural Language Processing): https://cloud.google.com/natural-language#natural-language-api-demo  Google Moja Firma + blog z poradami: https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ https://www.pierwszynamapie.pl/

ID produktu: 1263850218
Tytuł: #63 SEO w kancelarii prawnej (Piotr Szpakiewicz) - Poza prawem - podcast
Seria: Poza prawem
Autor: Rajkow-Krzywicki Jerzy , Kwiatkowski Szymon
Lektor: Rajkow-Krzywicki Jerzy, Kwiatkowski Szymon
Wydawnictwo: Poza prawem
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Data premiery: 2021-02-19
Rok wydania: 2020
Format: MP3
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego