Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz.
Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były zrozumiałe dla odbiorców?
Gościem 292. odcinka MWF jest Adam Mrowiec, twórca marki Doodle Wolf.
2:00 Miłosz Brzeziński „Wy wszyscy moi ja" – recenzja
6:43 Kiedy warto uprościć komunikację z klientami?
12:08 Upraszczanie komunikacji z klientem – jak zacząć?
21:45 Jak przedstawiać abstrakcyjne pojęcia w formie graficznej?
30:37 Jak wybrać kluczowe informacje, które warto przekazać klientowi?
35:22 Jak sprawić, żeby w procesie upraszczania komunikacji nie zgubić ważnych informacji?
40:15 Jakie informacje najtrudniej przekazać w prosty sposób?
47:31 Dlaczego w Polsce tzw. explainer video jest mniej popularne niż w USA?
Notatki do tego odcinka i prezent do pobrania: https://malawielkafirma.pl/upraszczanie-komunikacji
3 rzeczy do zrobienia po wysłuchaniu tego podcastu:
- Słuchaj pytań zadawanych przez klientów. Dzięki temu dowiesz się, które elementy twojej komunikacji warto uprościć.
- Przygotowujesz ofertę, instrukcję obsługi itp.? Zanim ją wydrukujesz i wyślesz do klientów, skonsultuj ją z kimś spoza firmy. W ten sposób upewnisz się, czy treść jest zrozumiała dla laika.
- Chcesz nauczyć się przedstawiania informacji w formie graficznej? Graj ze znajomymi w kalambury – to świetne ćwiczenie.
Przydatne linki:
Miłosz Brzeziński „Wy wszyscy moi ja" https://onepress.pl/view/54826/e_0zs9.htm
Doodle Wolf https://doodlewolf.pl/
Co robić, kiedy konkurencja obniża ceny? – animowane streszczenie 153. odcinka MWF: https://youtu.be/ZiJ7kxTPEGA
Jak tworzyć procedury w firmie – animowane streszczenie 264. odcinka MWF: https://youtu.be/zr3htP3dBAY
Posłuchaj też tych odcinków:
204: Od bazgrania do zarabiania https://malawielkafirma.pl/sketchnotki/
207: Graficzna strona biznesu https://malawielkafirma.pl/jak-tworzyc-materialy-graficzne/
208: Przyciąganie uwagi https://malawielkafirma.pl/przyciaganie-uwagi/
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem #292 Upraszczanie komunikacji z klientami – Adam Mrowiec - Mała Wielka Firma - podcast
Dlaczego upraszczanie komunikacji jest takie ważne? Bo klienci nie zawsze rozumieją, co do nich mówisz. Jak poradzić sobie z klątwą wiedzy? Co zrobić, żeby nawet najbardziej skomplikowane rzeczy były