100 lat Harvard Business Review (okładka  twarda, wyd. 09.2023)

Autor:
Opracowanie zbiorowe

Sprzedaje empik.com : 49,99 zł

49,99 zł
79,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Bookland : 58,14 zł

Sprzedaje Inbook : 66,42 zł

Sprzedaje Matfel : 69,42 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!

„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.

‒ Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,

‒ Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,

‒ Tim Brown o myśleniu projektowym,

‒ Linda A. Hill o stawaniu się szefem,

‒ Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,

‒ Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,

‒ Robert Livingston o równości rasowej w pracy,

‒ Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,

‒ Robert B. Cialdini o nauce perswazji,

‒ W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,

‒ Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,

‒ Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.

Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1408539718
Tytuł: 100 lat Harvard Business Review
Podtytuł: Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Seria: Harvard Business Review
Autor: Opracowanie zbiorowe
Tłumaczenie: Bożena Jóźwiak
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 512
Numer wydania: I
Data premiery: 2023-09-26
Rok wydania: 2023
Data wydania: 2023-09-26
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 230 x 30 x 150
Indeks: 57908182
średnia 5
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
24-01-2024 o godz 14:57 przez: Artur | Zweryfikowany zakup
Super polecam
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego