Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!
„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.
‒ Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
‒ Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
‒ Tim Brown o myśleniu projektowym,
‒ Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
‒ Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
‒ Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
‒ Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
‒ Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,
‒ Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
‒ W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
‒ Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
‒ Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1408539718 |
Tytuł: | 100 lat Harvard Business Review |
Podtytuł: | Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia |
Seria: | Harvard Business Review |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Tłumaczenie: | Bożena Jóźwiak |
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Rebis |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 512 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2023-09-26 |
Rok wydania: | 2023 |
Data wydania: | 2023-09-26 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 230 x 30 x 150 |
Indeks: | 57908182 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem 100 lat Harvard Business Review
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie! „Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić ...